Hemma igen!

Kära blogg...

Efter 6,5h i bil på snöiga vägar, ankommer jag hem efter en vistelse hos våra vänner i Lund. Henrik, Emma och Erik mår bra. Erik pluggar mycket med studierna, samtidigt som han träffar alla sina brudar. Emma är hemma från värdinnejobbet och tar hand om Oden och Embla.

Henrik jobbar på sitt hus och har haft en del komplikationer, så jag fick rycka in för att hjälpa till. Vi byggde världens bästa sprutmålarmaskin, efter två dagars byggande var den äntligen klar. Tar typ 10 min att måla ett helt rum, inklusive tak. Jag var nere för några veckor sedan när han började med huset, då såg det förjävligt ut.

Jag postar lite före och efter bilder på Henriks hus.




kosmos

Kommentarer
Postat av: Malin

Cool BLOGG!!

Vad är det där för hus?

2010-12-20 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0