Dags för bikt

Nu är det min tur att krypa till korset och inför juryn förklara varför jag försummat vår blogg under allt för lång tid. Förklaringen är jag är otrogen, jag har någon annan. Det erkänner jag utan omsvep och hoppas på förståelse.

Mitt hjärta slits mellan kollektivet och den smått beroendeframkallande tillställningen Hosjö Open. "Vaddååå?!" kanske ni utbrister nu framför datorn. Jo, ni förstår att beachvolleybollturneringen Hosjö Open är mitt barn, min skapelse och min drog. Jag blev biten för sex år sedan och suget har bara blivit starkare sedan dess.

Men jag ska inte föra er bakom ljuset längre. Jag ska avslöja mitt tillhåll. När jag fattas er är det här ni hittar mig: http://hosjoopen.se/. Jag kan även, för alla fejsbookare, hittas här: Hosjö Open på Facebook.

Det var min bikt.

// David

En gemenskap i sann Abrisstil - anslut dig kompis!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ooouuuuaaddåååå?

2011-01-22 @ 15:26:05
Postat av: Alejandro

Chärp dig!

2011-01-24 @ 00:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0