till alla er som undrat.

Amatörbloggaren har inte skrivit på ett tag och deras 5 läsare börjar undra vad var det egentligen som hände med bloggen?

Jag ska berätta istället för att gå och lägga mig, vilket jag borde!

Vi har studerat vilken låt som passar bäst SL-sträckan mellan Abrahamsberg(hemmet) och Fridhemsplan(biljardhallen).
Jag kan stolt presentera låten Spitting Venom med gruppen Modest Mouse (så klart) som den absolut bästa låten att lyssna på om du bara får välja en låt under resan.

Om du kliver på tuben i Aba och sedan sätter på låten ungefär när dörrarna stängs så kommer den att sluta ungefär när dörrarna öppnas vid Fridhemsplan. Det funkar även lika bra åt andra hållet!

Prova; Modest Mouse – Spitting Venom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0